پودرماشین لباسشویی

بهداشت البسه/پودر لباسشویی رویا

پودر ماشین لباسشویی رویا، با قدرت 100 درصد لکه بری موثر و بهره گیری از تکنولوژی منحصر به فرد از الیاف انواع پارچه ها محافظت نموده و پـاکیزگی و لـطافت فـوق الـعاده را بـه ارمـغان می‌آورد.

موارد مصرف

معرفی محصول

پودر ماشین لباسشویی رویا، محصولـی است که با استفاده از فناوری جدید در شست‌وشوی لباس‌هـا تکامل ایجاد کـرده و از چـرک‌مردگی البسه جلوگیری می‌کند. این پودر با سهولت و تسریع در پاک‌ کردن لکه‌ها، محافظت و افـزایش دوام البسه، به اقتصـاد خانواده کمک می‌کند و با قدرت لکه‌بری بالا، لکه‌های سخت مانند چربی‌ها، لکه‌های قهوه، چای و لکه‌های رایج دیگر را از بین برده و موجب درخشندگی و تمیزی لباس‌ها می‌گردد. جلوگیری از چروک شدن لباس‌ها پس از شست‌وشو و اتوکشی آسان را می‌توان ناشی از به‌کار گیری نرم‌کننده‌های طبیعی در فرمولاسیون این پودر دانست. 

طریقه مصرف

میزان استفاده از این پودر بستگی به میزان چرک، مقدار لباس و سختی آب مصرفی دارد. به‌طور کلی، برای البسه نیمه‌چرک حدود ۱۰۰ گرم، برای البسه چرک حدود ۱۲۵ گرم و برای البسه بسیار چرک حدود ۱۵۰ گرم پودر توصیه می‌شود. باید توجه داشت که مقدار پودر اشاره شده برای شست‌وشوی لباس در ماشین لباسشویی ۵ کیلویی است.

ویژگی های محصول

پودر ماشین لباسشویی

بهداشت البسه/پودر لباسشویی رویا

پودر ماشین لباسشویی رویا، با قدرت 100 درصد لکه‌بری مؤثر و بهره‌گیری از تکنولوژی منحصر‌به‌فرد از الیاف انواع پارچه‌ها محافظت نموده و پـاکیزگی و لـطافت فـوق‌الـعاده را بـه ارمـغان می‌آورد.

موارد مصرف

مقالات مرتبط

اگر در تمیزکاری خانه به کف پوش‌ها رسیدید کافی است محلول سفیدکننده و آب را با هم مخلوط کنید و با تی آنها را تمیز..
شستشوی لباس یکی از پرتکرارترین کارها در خانه است. بسیاری از افراد با استفاده از ماشین لباسشویی، به راحتی لباس‌هایشان را می‌شویند؛ اگر شما هم..
بدون شک شلوار جین یکی از محبوب‌ترین لباس‌هایی است که از آن استفاده می‌کنید. بسیاری از افراد حداقل یک شلوار جین شیک و تمیز در..

پودر ماشین لباسشویی 500 گرمی رویا

این محصول را از فروشگاه‌های منتخب ما با تخفیف ویژه خریداری کنید!

از سایت

محصول

تخفیف

قیمت

پودر ماشین لباسشویی 500 گرمی رویا

20% تخفیف

پودر ماشین لباسشویی 500 گرمی رویا

20% تخفیف

پودر ماشین لباسشویی 500 گرمی رویا

20%تخفیف