نرم کننده حوله و لباس صورتی

بهداشت البسه/نرم‌کننده حوله و لباس

مایع نرم کننده حوله و لباس رویا، نرمی و لطافت خاصی به البسه می بخشد و الیاف پارچه را در مقابل خشکی و آسیب پذیری ناشی از شستشو با مواد شوینده محافظت می‌کند.

موارد مصرف

معرفی محصول

نرم‌کننده حوله و لباس رویا، نرمی و لطافت خاصی به حوله و لباس می‌بخشد و الیاف پارچه را در مقابل خشکی و آسیب‌پذیری ناشی از شست‌وشو با مواد شوینده محافظت می‌كند. نرم‌کننده حوله و لباس رویا، بلافاصله در آب حل می‌شود و به‌خوبی در بافت و الیاف پارچه رسوخ می‌كند، از این‌رو موجب افزایش خاصیت جذب آب در حوله شده و با کاهش چین‌ و چروک لباس، موجب سالم و نو ماندن آن می‌گردد. نرم و لطیف‌ شدن لباس‌ها در اثر استفاده از نرم‌کننده حوله و لباس رویا موجب می‌شود اتوکشیدن آن‌ها سریع‌تر و راحت‌تر انجام پذیرد.

طریقه مصرف

با‌توجه به زبر شدن لباس‌ها پس از شست‌وشو با مواد شوینده، در شست‌وشوی ماشینی ۲ پیمانه از محصول را در ماشین لباسشویی ۵ کیلویی در آخرین دور آب‌کشی یا در محفظه مخصوص مایع در ماشین بیافزایید.

در شست‌وشوی دستی، ۱ پیمانه از محصول را در ۱۰ لیتر آب حل کرده و لباس را پس از شست‌وشوی جداگانه در این محلول قراردهید؛ پس از ۱۵ دقیقه خیس خوردن در محلول، لباس را به‌ مدت چند دقیقه با دست به‌ آرامی فشار داده و بدون آب‌کشی، خشک كنید.

ویژگی های محصول

نرم‌کننده حوله و لباس صورتی

بهداشت البسه/نرم‌کننده حوله و لباس

مایع نرم‌کننده حوله و لباس رویا، نرمی و لطافت خاصی به البسه می‌بخشد و الیاف پارچه را در مقابل خشکی و آسیب‌پذیری ناشی از شست‌وشو با مواد شوینده محافظت می‌کند.

موارد مصرف

مقالات مرتبط

اگر در تمیزکاری خانه به کف پوش‌ها رسیدید کافی است محلول سفیدکننده و آب را با هم مخلوط کنید و با تی آنها را تمیز..
شستشوی لباس یکی از پرتکرارترین کارها در خانه است. بسیاری از افراد با استفاده از ماشین لباسشویی، به راحتی لباس‌هایشان را می‌شویند؛ اگر شما هم..
بدون شک شلوار جین یکی از محبوب‌ترین لباس‌هایی است که از آن استفاده می‌کنید. بسیاری از افراد حداقل یک شلوار جین شیک و تمیز در..

نرم‌کننده حوله و لباس صورتی 1200 گرمی رویا

این محصول را از فروشگاه‌های منتخب ما با تخفیف ویژه خریداری کنید!

از سایت

محصول

تخفیف

قیمت

نرم‌کننده حوله و لباس صورتی 1200 گرمی رویا

20% تخفیف

نرم‌کننده حوله و لباس صورتی 1200 گرمی رویا

20% تخفیف

نرم‌کننده حوله و لباس صورتی 1200 گرمی رویا

20%تخفیف