مراحل شست‌وشوی سینک ظرف‌شویی

بعد از اینکه سینک را از ظروف و پسماند غذاها خالی کردید این مرحله را انجام دهید. استفاده از مایع ظرف‌شویی رویا و آب گرم اولین گام و پایه‌‌ی اصلی یک شست و شوی مناسب و کامل است.

بهترین شیشه پاک کن

برای اینکه به سوال بالا پاسخ دهیم، ابتدا باید به نیازها و اولویت‌های خود برای خرید شیشه پاک کن توجه داشته باشیم. اگر اولویت اصلی، کیفیت و قدرت لکه‌بری شیشه پاک کن موردنظر باشد، قطعا محصولی که کیفیت و قدرت بالاتری دارد، انتخاب ما خواهد بود؛ اما اگر قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن محصول اولویت بالاتری نسبت به کیفیت و قدرت لکه‌بری داشته باشد، شیشه پاک کن‌های ارزان‌تر انتخاب ما خواهند بود.
به طور کلی می‌توان گفت که بهترین شیشه پاک کن باید از کیفیت و قدرت لکه‌بری بالا، قیمت مناسب و بسته‌بندی زیبایی برخوردار باشد. علاوه بر این موارد، شیشه پاک کن با کیفیت باید ماندگاری بالا و رایحه خوبی داشته باشد.
برخی از شیشه پاک کن‌ها ضدبخار هستند و ماندگاری بالاتری نسبت به دیگر محصولات مشابه دارند. شیشه‌شوی رویا با قدرت لکه‌بری بالا، از نشست بخار روی سطوح جلوگیری می‌کند و ماندگاری بالایی دارد. این محصول رایحه خوبی دارد و سطوح موردنظر را براق و درخشان می‌کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید شیشه‌شوی ضدبخار رویا را در سه رنگ بنفش، سبز و صورتی خریداری کنید.

بسیاری از افراد، از شیشه پاک کن برای تمیز کردن تلویزیون هم استفاده می‌کنند. حتی اگر از بهترین و با کیفیت‌ترین شیشه پاک کن هم استفاده می‌کنید، باز هم توصیه می‌شود که از آن برای تمیز کردن تلویزیون استفاده نکنید. این کار به صفحه نمایش تلویزیون آسیب وارد می‌کند. برخی مواد موجود در این محصول، می‌تواند باعث پخش شدن رنگ‌ها یا حتی مات شدن صفحه نمایش تلویزیون شوند. برای تمیز کردن تلویزیون می‌توانید از یک دستمال یا پارچه نرم استفاده کنید.
توجه داشته باشید که از شیشه پاک کن‌های بی‌کیفیت نمی‌توانید به عنوان ماده ضدعفونی‌کننده استفاده کنید. این محصولات به دلیل ویژگی و مواد تشکیل‌دهنده‌ای که دارند، نمی‌توانند میکروب و باکتری‌ها را از بین ببرند. الکل موجود در این شیشه پاک کن‌ها قدرت از بین بردن میکروب و باکتری‌ها را ندارد. از طرفی دیگر، بهترین شیشه پاک کن قابلیت ضدعفونی کردن سطوح را هم دارد. این مورد روی برچسب شیشه پاک کن‌ها درج شده است.

بهترین شیشه پاک کن چه ویژگی‌هایی دارد؟

شیشه پاک کن‌های با کیفیت باید ویژگی‌های مشخصی داشته باشند. مجموعه این ویژگی‌ها باعث می‌شود که برخی شیشه پاک‌ کن‌ها را از دیگر محصولات مشابه بهتر و برتر بدانیم. در ادامه ویژگی‌های بهترین شیشه پاک کن را به شما معرفی می‌کنیم.

بعد از اینکه سینک را از ظروف و پسماند غذاها خالی کردید این مرحله را انجام دهید. استفاده از مایع ظرف‌شویی رویا و آب گرم اولین گام و پایه‌‌ی اصلی یک شست و شوی مناسب و کامل است پس آن را خوب انجام دهید و توجه داشته باشید از سیم ظرف‌شویی برای این کار استفاده نکنید چون موجب خط و خش افتادن بر سینک ظرف‌شویی شما می‌شود.

دریچه‌ی فاضلاب سینک را بپوشانید و به‌اندازه‌ی یک قاشق سوپ‌خوری سفیدکننده در آن حل کنید سپس برای ۵ دقیقه بگذارید محلول در سینک بماند.

از این فرصت استفاده کنید و اسفنج را در محلول سفیدکننده فروببرید و از آن برای شستن شیر ظرف‌شویی استفاده کنید.

وقتی‌که سینک از محلول خالی شد، با اسفنج مرطوب سطح سینک را بسابید. یک اسفنج‌کشی کوتاه کافی است. بعد از اینکه اسفنج را بر سطح سینک کشیدید بگذارید هوا بخورد و خشک شود.

  1. وقتی سینک کاملاً خشک شد از یک محلول رقیق‌شده‌ی سرکه‌ی سفید (نیمی آب و نیمی سرکه) استفاده کنید و با پارچه‌ی آغشته به این محلول سطح سینک را پولیش بزنید و بسابید.

پاک‌سازی سینک در این مرحله به پایان می‌رسد و می‌توانیم مطمئن باشیم که سینک ظرف‌شویی از همیشه تمیزتر و براق‌تر است.

جمع بندی مقاله

شیشه پاک کن یکی از ابزارهای پرکاربرد در خانواده‌ها است. افراد از این محصول برای تمیز کردن آینه، میز تلویزیون، میز عسلی، شیشه خودرو و … استفاده می‌کنند؛ اگر از شیشه پاک کن با کیفیت استفاده کنید، بدون شک کثیفی و لکه‌ها به سرعت از بین خواهند رفت. به همین دلیل، انتخاب شیشه پاک کن با کیفیت اهمیت زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم شما را برای خرید بهترین شیشه پاک کن راهنمایی کنیم.

اشتراک گذاری در
اشتراک گذاری در
اینجا محل تبلیغات شماست
اینجا محل تبلیغات شماست

کامنت خود را بگذارید

بلاگ های مرتبط

اگر در تمیزکاری خانه به کف پوش‌ها رسیدید کافی است محلول سفیدکننده و آب را با هم مخلوط کنید و با تی آنها را تمیز..
شستشوی لباس یکی از پرتکرارترین کارها در خانه است. بسیاری از افراد با استفاده از ماشین لباسشویی، به راحتی لباس‌هایشان را می‌شویند؛ اگر شما هم..
بدون شک شلوار جین یکی از محبوب‌ترین لباس‌هایی است که از آن استفاده می‌کنید. بسیاری از افراد حداقل یک شلوار جین شیک و تمیز در..
11