مایع سفیدکننده معمولی

بهداشت خانه و البسه/سفید کننده رویا

مایع سفیدکننده رویا برای ضـدعفونی و سفید کردن لباس های نخی، کتانی، حوله و ملحفه سفید و همچنین ضدعفونی و تمیز کردن انواع ظروف چینی، ملامین، بلور و مشابه و تمیز کردن موزاییک، سرامیک، کاشی و سرویس های بهداشتی و ضدعفونی کردن آب استخرها مورد استفاده قرار میگیرد.

موارد مصرف

معرفی محصول

مایع سفیدکننده رویا برای ضد‌عفونی و سفید کردن لباس‌های نخی، کتانی، حوله و ملحفه سفید و همچنین ضد‌عفونی و تمیز کردن انواع ظروف چینی، ملامین و بلور و تمیز کردن موزائیک، سرامیک، کاشی و سرویس‌های بهداشتی و ضد‌عفونی کردن آب استخر‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

طریقه مصرف

مقدار لازم از سفیدکننده رویا را به آب اضافه کرده و لباس‌ها را به‌مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه در آن خیسانده، سپس آب‌کشی نمایید. یک پیمانه از سفیدکننده رویا را روی موزائیک، سرامیک و سایر سطوح بهداشتی ریخته و پس از ۲۰ دقیقه با فرچه، تمیز و آب‌کشی نمایید.برای ظروف چینی، ملامین، بلور و مشابه، یک پیمانه از سفیدکننده رویا را در ۵ لیتر آب حل کرده و ظروف را ۵ دقیقه درون آن قرار دهید، سپس آب‌کشی نمایید. (یک پیمانه معادل ۱۵۰ میلی‌لیتر است)

میزان مصرف در ماشین لباسشویی: برای ماشین‌های 7 کیلویی مقدار 2/1 و 1 پیمانه و برای ماشین‌های 5 کیلویی مقدار 1 پیمانه. برای ماشین‌های کوچک مقدار 2/1 پیمانه.

 

ویژگی های محصول

مایع سفیدکننده معمولی

بهداشت خانه و البسه/سفید کننده رویا

مایع سفیدکننده رویا برای ضـدعفونی و سفید کردن لباس‌های نخی، کتانی، حوله و ملحفه سفید و همچنین ضدعفونی و تمیز کردن انواع ظروف چینی، ملامین، بلور و مشابه و تمیز کردن موزائیک، سرامیک، کاشی و سرویس‌های بهداشتی و ضدعفونی کردن آب استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موارد مصرف

مقالات مرتبط

اگر در تمیزکاری خانه به کف پوش‌ها رسیدید کافی است محلول سفیدکننده و آب را با هم مخلوط کنید و با تی آنها را تمیز..
شستشوی لباس یکی از پرتکرارترین کارها در خانه است. بسیاری از افراد با استفاده از ماشین لباسشویی، به راحتی لباس‌هایشان را می‌شویند؛ اگر شما هم..
بدون شک شلوار جین یکی از محبوب‌ترین لباس‌هایی است که از آن استفاده می‌کنید. بسیاری از افراد حداقل یک شلوار جین شیک و تمیز در..

مایع سفیدکننده معمولی 4000 گرمی رویا

این محصول را از فروشگاه‌های منتخب ما با تخفیف ویژه خریداری کنید!

از سایت

محصول

تخفیف

قیمت

مایع سفیدکننده معمولی 4000 گرمی رویا

20% تخفیف

مایع سفیدکننده معمولی 4000 گرمی رویا

20% تخفیف

مایع سفیدکننده معمولی 4000 گرمی رویا

20%تخفیف